Bereikbaarheid tijdens wederopbouw reissector
Realitycheck: we waren tijdens en na Covid ruim 30 maanden lang ongevraagd (en onbezoldigd) consulaat / verkeersbureau / airline office, omdat die zelf allemaal onbereikbaar waren en veilig thuis zaten. Dat was onwerkelijk en onwerkbaar. We zijn namelijk 'gewoon' een gespecialiseerde touroperator en kunnen niet fulltime werk erbij doen van overheden of airlines die het vaak volledig lieten afweten, of helpen met het invullen van reisdocumenten en het genereren van steeds veranderende doumenten, procedures en QR-codes. We merkten dat overheden voorts volkomen langs elkaar heen werkten. We maakten er voor onze achterban een zo werkbaar mogelijk verhaal van. Onze unieke Covid checklistpagina ging maandenlang tot over de grens 'viraal' bij pelgrims, journalisten en zakelijke reizigers.
Maar dat stopt een keer. Vanwege dit, en wat de Covid-beperkingen i.c.m het gebrek aan steun met mankracht heeft gedaan, zijn telefoontijden anders ingericht. Zodat we efficienter kunnen herbouwen.
Hiernaast ziet u het spreekuur voor komende dagen. Komt het niet uit? Dan is er de terugbeloptie of Teamsverzoek. Reizen aanvragen kan altijd via de reispagina's, dan nemen we sowieso contact op. Verzoeken die we krijgen zijn vaak tijdsintensief, (want) we nemen ze serieus. Er wordt hard gewerkt, binnen de grenzen die worden opgelegd door overheden en natuurwetten.